piątek, 13 marca 2015

Liebster Awards #2

Heh, kolejna nominacja :D Serdecznie za nią dziękuję W Swoim Rodzaju, która pisze tego oto bloga: http://thalia-this-is-me.blogspot.com/ x

1. Jak masz na imię?
Weronika :)

2. Ile masz lat?
Piątego kwietnia już trzynaście.

3. Masz jakieś hobby?
Mam i to nie jedno ;) Kocham pisać, czytać, tańczyć, śpiewać (czyt, wyć do księżyca), grać na pianinie i gitarze, nałogowo oglądać Fast & Furious, a co najważniejsze... Słuchać muzyki, która jest całym moim życiem! :D

4. Co sądzisz o związkach partnerskich osób tej samej płci?
Oczywiste jest, że toleruję pary homoseksualistów. Przecież to również są ludzie, posiadający uczucia, a nie jacyś odmieńcy. Tacy się urodzili i trzeba to akceptować. Absolutnie mi oni nie przeszkadzają. Poza tym serce nie sługa, każdego trzeba szanować niezależnie od orientacji, wieku czy płci, prawda?

5. Co wolisz kawę czy herbatę?
Zdecydowanie herbatę.

6. Ulubiony aktor i dlaczego? :D
Mój ulubiony aktor? O matko, nie umiem wybrać pomiędzy Paulem Walkerem a Evanem Petersem. Kocham obu *-* Cóż, Paul świetnie grał, był fenomenalnym aktorem, obejrzałam każdy film z nim i po prostu każdy z nich uwielbiam :) A Evana kocham, ponieważ... Oj, no ludzie! Evan to Evan, jego się, cholercia nie da nie kochać! :D Poza tym gra w AHS <3

7. Wolisz komputer czy telefon?
Zależy co mam do zrobienia, prawda? Muszę zadzwonić czy napisać do kogoś, jasne, że telefon, ale jeśli mam użyć jakiegoś programu, to tylko i wyłącznie komputer. Zależnie od sytuacji ;)

8. Ideał chłopaka?
Mam wielką słabość do brązowych oczu, pięknego uśmiechu, dołeczków w policzkach, romantyzmu i poczucia humoru :D A mój ideał chłopaka to Ashton Irwin <3

9. Co ci się podoba w sobie? ^^
Hmm... Myślę, że są to moje oczy i postrzeganie świata; jestem czasami strasznie pozytywna, zwariowana i podobno mam niezłe poczucie humoru i umiem się dobrze bawić. :)

10. Wolisz horrory czy komedie i dlaczego?
Zdecydowanie wolę komedię. Głównie dlatego, że moja bujna wyobraźnia płata mi figle po horrorach. A na komedii mogę się pośmiać, co bardzo lubię.

Moje pytania:
1. Jaką cechę najbardziej cenisz w człowieku?
2. Kto jest ci najbliższą osobą?
3. Co robisz, by poprawić sobie humor, gdy jesteś smutna?
4. Jakieś ukryte talenty? ;)
5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
6. Oceniłaś kiedykolwiek człowieka po wyglądzie?
7. Opisz siebie w 3 słowach.
8. Ulubione fanfiction? c:
9. Piosenka, przy której zdarza ci się płakać?
10. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najczęściej?

Nominacje:
1. http://upadla-i-lowcy.blogspot.com/
2. http://dontremember-fanfiction.blogspot.com/

Tak, dzisiaj tylko dwie osoby, ponieważ nie czytam wielu blogów; większość na wattpadzie, a nie będę już mieszać :) x
Do poniedziałku, skarby! ;*
Weronika xo

1 komentarz:

  1. Dzięki za nominacje, znowu xd
    Ale czekaj czekaj, ty w tym roku kończysz 13 lat? Jesteś z 2002? Jak coś to sory, słabo u mnie z matematyką 😂
    ✖📉📏📐✖
    @stylesolesi

    OdpowiedzUsuń