poniedziałek, 27 kwietnia 2015

ROCZNICA BLOGA!

Uwaga, uwaga, uwaga!
2 Maja jest rocznica Fear!
Z tej właśnie okazji chciałam urządzić wam takie urodzinki na blogu :3
Więc mam w planach:
1. Wrzucenie 2 rozdziałów w tym dniu.
2. Zrobienie wywiadu ze mną i/lub z wybranym bohaterem.
3. Wrzucenie jakiegoś krótkiego imagina z bohaterami Fear.
4. Wrzucenie imagifów.
5. "KONKURS"!!!
Mam do was wielką prośbę; prześlijcie mi jakieś wasze rysunki, filmiki, szablony, cytaty, no cokolwiek tylko zechcecie, byleby trzymało się ogólnie Fear. Jeśli przyślecie - wstawię na bloga, oczywiście.

A TERAZ RZECZ KOLEJNA!
MÓJ E-MAIL: weronika.rogoda@outlook.com
TWITTER: mój - @Hazzanator_PL
Twitter fanfiction - @Fear_Hell_FF (tu pojawiają się głównie spoilery do rozdziałów)

SKOMENTUJCIE TEN POST, MÓWIĄC MI KTO COŚ WYŚLE LUB Z KIM CHCECIE WYWIAD.
Buziaki xx

2 komentarze:

  1. Rychło w czas kochana, ale już Ci to mówiłam....
    Czekam na ten moment. Jejku że to już rok ^^
    Nie mogę uwierzyć, Od samego początku z Tobą nie jestem, ale dołączyłam i jestem :D
    Co ja mam Ci tu jeszcze wpisać... chyba nic, pomoc z mojej strony jak zawsze masz. :D Oh lece coś napisać hłehłehłehłe :D
    Buuuziaki ;*
    Addie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże nie wierzę tak się napracowalam i usunelo się ;--; ok, nadrabiam.
    Pisałam, że rok to na prawdę dużo. I że naprawdę cie podziwiam za to co robisz, no bo zobacz, nie znasz nas, a starasz się nad uszczęśliwić, przez rozdziały i dodajesz je CO TYDZIEŃ,a to jest dla mnie niemal nieosiągalne, bo sama widzisz jak zadko dodaje rozdziały na cscns. No i zobacz ile czasu poświęcasz na to, z którym mogłabyś zrobić coś innego,na przykład chociażby spotkać się z przyjaciółmi. I za to cie najbardziej podziwiam, wiesz? Ze uszczęśliwić osoby, których nie znasz, nie wiesz kim są, jak mają na imię i ile mają lat, a jednak z nimi jesteś. Ja na twoim miejscu czułabym się jak bohater, bo czy tak nie jest? Jest tak, w pewnym sensie jesteś bohaterką. No i co mogę dodać. Wiesz, jak bardzo uwielbiam twoje prace. No więc okej, nie męczę juz, lecę czytać dalej xx
    @xxdrunkstylesxx
    (o pacz,zmienione)

    OdpowiedzUsuń