sobota, 7 lutego 2015

Hashtag!

Hej, ludzie! ❤
Wpadł mi do głowy pewien pomysł...
Mianowicie taki, żeby stworzyć na Twitterze hashtag: #HellFF 😀
Chodzi o to, że Cień ma wielką popularność i chciałabym się też w ten sposób jakoś wypromować itd.😜
A niezbędna do tego jest mi wasza pomoc☺
Cały czas słyszę od was piekielnie miłe komentarze - za które jestem wam wdzięczna - więc skoro tak wam się podoba Fear, to czemu by nie polecać go innym w prosty sposób?
Chciałam was tylko poprosić o to, byście wypowiadali się także na TT, bo nie wszyscy komentują, a twittera ma chyba większość z was.
To co? Zrobicie to dla mnie?
Wrzucicie tweeta z hashtagiem #HellFF?
Umarłabym ze szczęścia ☺
Dzięki za uwagę, widzimy się już w ten Poniedziałek!
Weronika xo
PS. Mój Twitter: @Hazzanator_PL

3 komentarze:

  1. Wiesz, że bym Cię wsparła i pomogła, no ale już Ci mówiłam, że niestety, albo stety nie mam Twittera, więc bardzo, ale to bardzo przepraszam..;(
    Mam nadzieję, że nie będziesz zawiedziona czy coś.. przepraszam..
    Buziaki ;*
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie ;) mówię o tych, którzy mają <3

      Usuń
  2. przykro mi ale tez nie mam Twittera :/
    za to postaram sie komentować rozdziały :* weny życzę

    OdpowiedzUsuń